reede, 12. november 2010

Heihopsti kallis 9.klass

Ma väga vabandan, et varem pole saanud kirjutada, aga sellegipoolest pole kunagi liiga hilja avalikustada oma mõtteid ja arvamusi.
Viimaks ometi oleme me kõik koos jõudnud 9.klassi. Ma olen väga õnnelik, et me oleme kõik vastu pidanud ja hästi omavahel läbi saanud.
Väga palju asju on toimunud ja juhtunud- ma ei jõuaks seda kõike siia kirja panna, kirjutan kõige tähtsamatest asjadest :)
Meil oli vahepeal nö spordipäev, kus kõik ilusti kaasa tegid. 9.klassi õpilased olid iga võistkonna kaptenid. Võistkonna liikmeid tõmbasid kaptenid loosiga. Kõik oli väga aus. Olid erinevad punktid, igas punktis olid mingid küsimused või harjutused.
Näiteks inglise keeles olid inglise keelsed harjutused ja eesti keeles eesti keelsed. Muusikas oli muusikaline harjutus, kus võistkonna kapten mängis trummi ja teised liikmed mängisid mingeid teisi pille, võistkond pidi ühisele rütmilainele jõudma.
Käisime ka karjäärinõustamises, kõik küll ei tulnud, aga need kes käisid jäid sellega rahule. Karjäärinõustamisekeskus korraldas 3.novembril Tallinnas Õpetajate Majas karjääripäeva "Erialade degusteerimine". Mina, Koidula ja Mariliis käisime seal ja kuulasime, mis seal räägiti. Tutvustati erinevaid koole ja erialasid. Inimesed, kes koole tutvustasid õppisid ka ise nendes koolides, jagati oma muljeid ja arvamusi. Väga tore üritus oli, mina jäin sellega küll rahule, loodan, et ka Koidula ja Mariliis jäid.
16.novembril toimub meil Keila-Joaga järjekordne sõpruskohtumine. Loodan väga, et kõik pingutavad ja et me ikka võidame :D
Jagan oma muljeid ka edaspidi, loodan, et teised minu klassikaaslased teevad seda sama!!
Tssjau siis, jägmise korrani ! ;)

1 kommentaar:

Jane ütles ...

Tänan Olja sind toreda sissekande eest! Loodetavasti jätkub sul aega ja tahtmist ka edaspidi oma mõtteid meiega jagada. Väga huvitav oleks lugeda.